Jinekolog Antalya

Jinekolog-Antalya2004 Yılından beri hizmet verdiğimiz kliniğimizde jinekoloji ile ilgili tüm şikayetlerinizi tedavi etmeye çalışıyoruz.

Jinekolojik hastalıklar; doğum anından başlayarak, menopoz sonrasına kadar kadın hayatının her döneminde sıklıkla karşılaşılan problemlerdir.

Yenidoğan bir kız çocuğunda vaginal kanama olabilir. Buna sebep olan anneden geçen hormonlardır.

Yenidoğan bebeklerde vaginal akıntı olabilir. Bunun sebebi de anneden geçen hormonlardır.

Yenidoğan bebeklerde genital bölgede küçük dudaklar birbirine yapışık olabilir. Bu durumda genital bölgeye östrojenli krem ile masaj yaparak açılması önerilir.

9 yaştan itibaren tüm kız çocuklarına HPV AŞILARI önerilmektedir.

İlk adet yaşı (menarş); sekonder seks karakterleri, yani meme ve tüylenme oluştuysa 16 yaşa kadar beklenebilir.

Meme gelişimi ve tüylenmesi olmayan bir kız çocuğunda 14 yaşa kadar adet görmediyse muhakkak ayrıntılı hormon tetkiki ve ultrasonografi yapılmalıdır.

Suni ve paketli gıdaların tüketiminin artması ile kız çocuklarında erken ergenlik çok sık görülmeye başlamıştır. Çocukların beslenmesinde doğal olmayan tavuk, sosis, salam gibi gıdalar ve mevsiminde olmayan sebze -meyve tüketimi önerilmemektedir. Bu gıdalar erken ergenliği tetikleyebilir.

Adetler olmaya başladıktan sonra adet düzensizlikleri ve ağrılı adet görme gibi şikayetler gelişebilir. Bu gibi şikayetlerin ayrıntılı bir jinekolojik muayene, ultrasonografi ve hormon tetkikleri ile birlikte değerlendirilmesi gerekir.

Doğurganlık dönemi geldiğinde gebelik öncesi ve gebelik sırasında yapılması gereken tüm tetkikler ve takipler dışında psikolojik olarak da anne adaylarına tam destek oluyoruz.

Çocuk sahibi olmak için yoğun çaba gösteren hastalarımızın tüm tetkiklerin ayrıntılı bir şekilde yapıp inceleyerek sebebe yönelik tedaviler uyguluyoruz.

Gelelim Menopoz Dönemine………Güncellenen menopoz tedavilerini hastalarımız ile paylaşıp onların menopoz şikayetlerinin bu tedaviler ile gerilediğini görmek bizi çok çok mutlu ediyor!

Yani doğum anından başlayarak menopoza kadar olan kadınlığın tüm evrelerinde klinik olarak jinekolojik her sorununuzun çözümü için güleryüzlü ve tecrübeli ekibimizle sizleri bekliyor olacağız.